Comunicare in limba romana pentru clasa pregatitoare. Semestrul I. Caiet de lucru

9786067680737
Autor: Arina Damian
Editura: Elicart
Anul aparitiei: 2018
17%
in stoc
Pret vechi: 13.50 lei
11.21 lei
Discount: 2.29 lei (17%)
+

Descriere

Comunicare in limba romana pentru clasa pregatitoare. Semestrul I. Caiet de lucru 
 
Acest auxiliar a fost avizat de Ministerul Educației Naționale, conform Anexei la Ordinul nr. 3022 din 08. 01. 2018, privind aprobarea auxiliarelor didactice din învățământul preuniversitar.
CUPRINS.
• Săptămâna 1 • EVALUARE INIŢIALĂ •
Tema 1. Evaluare iniţială (1). Denumirea obiectelor din imagini şi alcătuirea de propoziţii pornind de la un cuvânt dat 
Tema 2. Evaluare iniţială (2). Alcătuirea de propoziţii din 3-4 cuvinte după imagini
Tema 3. Evaluare iniţială (3). Identificarea cuvintelor care încep cu un anumit sunet
Tema 4. Evaluare iniţială (4). Recunoaşterea poveştilor şi a personajelor acestora
• Săptămâna 2 • EVALUARE INIŢIALĂ • 
Tema 1. Evaluare iniţială (5). Gruparea personajelor din poveşti în pozitive/negative
Tema 2. Evaluare iniţială (6). Comunicarea în scris / Comunicarea orală
Tema 3. Evaluare iniţială (7). Repovestirea după imagini
Tema 4. Evaluare iniţială (8). Dezvoltarea musculaturii fine şi a coordonaării mişcărilor
• Săptămâna 3 • EU ŞI LUMEA MEA •
Tema 1. Familia mea. Salutul
Tema 2. Bun venit la şcoală! Prezentarea. Solicitarea
Tema 3. La joacă. Ascultarea unui text şi identificarea personajelor
Tema 4. Să comunicăm! Comunicarea în scris. Comunicarea orală
• Săptămâna 4 • CORPUL MEU • 
Tema 1. Acesta sunt eu! Mesaje despre sine
Tema 2. Organele de simţ. Convorbirea
Tema 3. Curăţenia înseamnă sănătate. Memorarea. Recitarea. Formularea întrebărilor şi a răspunsurilor
Tema 4. Mă hrănesc sănătos! Formularea de propoziţii după imagini
• Săptămâna 5 • MIŞCARE ŞI ENERGIE •
Tema 1. Hrana, sursă de energie. Memorizare
Tema 2. Energia soarelui şi a apei. Formularea de propoziţii după imagini. Formularea de întrebări 
şi răspunsuri
Tema 3. Energia vântului. Delimitarea cuvintelor în enunţ şi poziţia lor. Realizarea corespondenţei 
între imagine şi text
Tema 4. Energia electrică. Identificarea poziţiei cuvintelor în enunţ
• Săptămâna 6 • „PE CĂRĂRILE TOAMNEI” •
Tema 1. Aspecte de toamnă. Despărţirea în silabe. „Citirea” simbolurilor pentru vreme
Tema 2. Fructe. Poziţia silabelor în cuvinte (iniţială/finală)
Tema 3. Legume. Discriminarea sunetelor în cuvinte
Tema 4. Activităţile oamenilor toamna. Înţelegerea textului. Extragerea informaţiilor esenţiale. 
Poziţia sunetelor în cuvinte
• Săptămâna 7 • PLANTELE • 
Tema 1. Flori de toamnă. Sunetul „a”. Literele „a” şi „A”
Tema 2. Alcătuirea plantelor. Sunetul „a”. Literele „a” şi „A”. Povestirea pornind de la imagini
Tema 3. Modul de hrănire al plantelor. Sunetul „a”. Literele „a” şi „A”. Memorizare
Tema 4. Fructe, legume, cereale în alimentaţie. Sunetul „a”. Literele „a” şi „A”
• Săptămâna 8 • ANIMALELE •
Tema 1. Animalele domestice. Sunetul „m”. Literele „m” şi „M”. Înţelegerea textului
Tema 2. Animalele sălbatice. Sunetul „m”. Literele „m” şi „M”. Memorizare
Tema 3. Alcătuirea corpului animalelor. Sunetul „u”. Literele „u” şi „U”. Exprimarea răspunsului la întrebări cu ajutorul desenelor sau prin simboluri
Tema 4. Prietenul meu necuvântător. Sunetul „u”. Literele „u” şi „U”. Memorizare
• Săptămâna 9 • MEDII DE VIAŢĂ • 
Tema 1. Livada. Sunetul „n”. Literele „n” şi „N”
Tema 2. Grădina de legume. Sunetul „n”. Literele „n” şi „N”. Dramatizare
Tema 3. Pădurea. Sunetul „i”. Literele „i” şi „I”. Înţelegerea textului
Tema 4. Mediul acvatic. Sunetul „i”. Literele „i” şi „I”
• Săptămâna 10 • CONDIŢII DE VIAŢĂ •
Tema 1. Lumina şi căldura. Sunetul „e”. Literele „e” şi „E”
Tema 2. Apa. Sunetul „e”. Literele „e” şi „E”
Tema 3. Acţiuni dăunătoare naturii. Sunetul „r”. Literele „r” şi „R”. Povestirea după imagini
Tema 4. Să iubim natura! Înţelegerea textului. Sunetul „r”. Literele „r” şi „R”
• Săptămâna 11 • NOI SUNTEM ROMÂNI • 
Tema 1. Ţara mea, România. Sunetul „c”. Literele „c” şi „C”
Tema 2. 1 Decembrie, ziua României. Formularea de întrebări pentru a obţine un răspuns dat. 
Sunetul „c”. Literele „c” şi „C”
Tema 3. Sunt mândru că sunt român! Sunetul „o”. Literele „o” şi „O”
Tema 4. România şi Uniunea Europeană. Sunetul „o”. Literele „o” şi „O”
• Săptămâna 12 • BUCURIILE IERNII • 
Tema 1. Iarna. Sunetul „l”. Literele „l” şi „L”. Memorizare
Tema 2. Fenomene în anotimpul iarna. Sunetul „l”. Literele „l” şi „L”. Ghicitori
Tema 3. Iarna în pădure. Recapitularea literelor învăţate. Descrierea unor imagini
Tema 4. Jocurile copiilor iarna. Dialoguri
• Săptămâna 13 • VIN SĂRBĂTORILE! • 
Tema 1. Obiceiuri străbune (1). Memorizare
Tema 2. Obiceiuri străbune (2). Corespondenţa cuvânt-imagine
Tema 3. Sfântul Nicolae. Utilizarea formulelor specifice unor situaţii concrete
Tema 4. Crăciunul. Povestirea după imagini
• Săptămâna 14 • FANTEZII DE IARNĂ • 
Tema 1. Ninge peste ţara mea. Sunetul „ă”. Literele „ă” şi „Ă”
Tema 2. Hai, copii, la săniuş! Sunetul „ă”. Literele „ă” şi „Ă”
Tema 3. Transformări ale apei în natură (1). Sunetul „s”. Literele „s” şi „S”
Tema 4. Transformări ale apei în natură (2). Sunetul „s”. Literele „s” şi „S”
• Săptămâna 15 • ÎN LUMEA POVEŞTILOR •
Tema 1. Ce-i bine şi ce-i rău. Sunetul „v”. Literele „V” şi „v”
Tema 2. Poveştile copilăriei. Sunetul „v”. Literele „V” şi „v”
Tema 3. Animale din poveşti. Sunetul „ş”. Literele „ş” şi „Ş”
Tema 4. Vreau să fiu erou/eroină! Sunetul „t”. Literele „t” şi „T”
• Săptămâna 16 • RECAPITULARE • 
Tema 1. Recapitulare (1). „Repet ce am învăţat / Şi voi fi evaluat!”
Tema 2. Recapitulare (2). „Repet ce am învăţat / Şi voi fi evaluat!”
Tema 3. Evaluare (1). „Repet ce am învăţat / Şi voi fi evaluat!”
Tema 4. Evaluare (2). „Repet ce am învăţat / Şi voi fi evaluat!”
• Săptămâna 17 • CONSOLIDARE ŞI SISTEMATIZARE • 
Tema 1. Consolidare şi sistematizare (1). „Tot ce noi am învăţat / E acum bine fixat!”
Tema 2. Consolidare şi sistematizare (2). „Tot ce noi am învăţat / E acum bine fixat!”
Tema 3. Consolidare şi sistematizare (3). „Tot ce noi am învăţat / E acum bine fixat!”
Tema 4. Consolidare şi sistematizare (4). „Tot ce noi am învăţat / E acum bine fixat!”
TEXTE SUPORT – semestrul I