Descriere
Eu, Noi - optional clasele III-IV, Natalia Dan
„Cine sunt?“, „Cum arăt?“, „Ce sunt?“, „Ce cred alţii despre mine?“ sunt doar câteva dintre nelămuririle frecvente ale copilului.
Sub forma unui material complex, responsabil conceput, „Eu. Noi“ propune direcţii multiple de abordare a nevoii copilului de a se cunoaşte pe sine, individul biologic, psihologic şi social.
Lucrarea face posibilă identificarea eficientă de către micul şcolar a propriilor trăsături, reacţii, atitudini raportate la el însuşi, dar şi la semenii şi situaţiile pe care le întâmpină pe parcursul adaptării la mediul în care se dezvoltă.
Aşadar, materialul – încadrat în aria curriculară consiliere şi orientare ca disciplină naţională – constituie un sprijin eficient în autocunoaşterea şi definirea personalităţii şcolarului.
Sub forma unui material complex, responsabil conceput, „Eu. Noi“ propune direcţii multiple de abordare a nevoii copilului de a se cunoaşte pe sine, individul biologic, psihologic şi social.
Lucrarea face posibilă identificarea eficientă de către micul şcolar a propriilor trăsături, reacţii, atitudini raportate la el însuşi, dar şi la semenii şi situaţiile pe care le întâmpină pe parcursul adaptării la mediul în care se dezvoltă.
Aşadar, materialul – încadrat în aria curriculară consiliere şi orientare ca disciplină naţională – constituie un sprijin eficient în autocunoaşterea şi definirea personalităţii şcolarului.