Descriere
Marketingul experiential in serviciile de sanatate - Gheorghe Consuela-Madalina
Structura pe capitole:
Introducere
Capitolul 1: Fundamentele serviciilor de sanatate
Capitolul 2: Aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatate
Capitolul 3: Fundamentele marketingului experiential in serviciile de sanatate
Capitolul 4: Cercetarea perceptiei consumatorilor privind aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatate
Capitolul 5: Cercetare calitativa despre perceptia adultilor romani cu privire la serviciile de oftalmologie din perspectiva marketingului experiential
Capitolul 6: Cercetarea perceptiei consumatorilor cu privire la aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile private oftalmologice din Romania
Concluzii
Implicatii manageriale
Bibliografie
Introducere
Capitolul 1: Fundamentele serviciilor de sanatate
Capitolul 2: Aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatate
Capitolul 3: Fundamentele marketingului experiential in serviciile de sanatate
Capitolul 4: Cercetarea perceptiei consumatorilor privind aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile de sanatate
Capitolul 5: Cercetare calitativa despre perceptia adultilor romani cu privire la serviciile de oftalmologie din perspectiva marketingului experiential
Capitolul 6: Cercetarea perceptiei consumatorilor cu privire la aplicabilitatea marketingului experiential in serviciile private oftalmologice din Romania
Concluzii
Implicatii manageriale
Bibliografie